Eyaa , ahmoyyy iloveyoou♥


Firstly , nak ckp thanks sebab sudi jadi kawan aku sudi kongsi ceriter dgan aku semuee . Eyaa , kau kawan aku dunia akhirat bolehh ? Event dulu kite pnah gaduh ape semua tapi skrg kite kawan kan kan ? Kau selalu tolongg aku kan time aku susahh , tapi tkde lha tolong sangat kekadangg jee . Hahaha , tapi kekadangg kecik hati kodd dgan kauu . Kau punye bergurau kekadangg ayat kau ade lha sikit menyakitkan hati , tkpe diam jeee . Memb-2 punye pasal . HAHAHA :) Nateyy berukk muu niyyy :P
     GANGSTERRR DHOE DEA NIYYY , SPE TAK KNAL EYAA SISSY KAN KAN ? :)


Ahmoyyy , Saye sayangg awak tao . Event sekarangg kite dah tak serapat dulu tapi kite still memb kan awak kannn ? Teheee , gangster budak niyyy . Aku ade probl jee de tolonggg , wahh sayangg dea lebihh bolehhh . Dea baik taoo , selalu belanja aku makan ape segala ! Harituh kan Birthday aku dea bagi aku CHOKELAT FERERORO SHERR ! Mcm tuhh lhaa ejee dea kodd aku bab-2 BI niyy bongok sikittt ! Belit-2 lidah nk cakapp , Nesar tao dea bagi ade banyak dalm tuhh , Hujung eyaa jugak yg habeskan . HAHAHA , tapi time birthday dea aku tak kasi ape-2 pun kesian dea , Aku lupe harituhh birthday dea .
Tkde duit dholl time tuhh , gaji sangkutt pulakk tuhhh 1 Ahmoyy , sorry tao sayanggg . Sebab tak kasi present dekatt awakkk . Hee , nak tahu takk kalau layan kepale dea boleh gile kapale korangg tahu takkk . Dea kalau ketawe , klau boleh 1 dunia nk dengarrr ! Haha


          ILOVEYOU LHAA MY LOVELY BESTIEEEE , ciom Sikit :*  
dah bace , jangan lupe follow tao :]