Macam bagus -,-

Niyy nak ceriter niyy , tadi petangg mcam biase lhaa kan balek sch semue then teros tidur ! Dalam pukul 4sengah gituh lhaa , aku bangun then EYAA call tanye lepak ka takk ? Aku dgan mamai ckp ape tahh mencarut dgan dea , ahh abaikan okayy . Patuhh aku ONLINE tiba tngom chat AMAL O MEYY online , aku chat dea ajak lepak dea pun on jelhaa kann . Dah nak pukul 5 dea amek depan rumah , tapi sebelum tuhh mmang niat nak pergi tasek , tiba-2 eyaa call suruhh lepak bbkp .


Amal dah sampai ckp dea ajak lepak bbkp , amal ikot jee lhaa kan . Tengah lepak syaz call tanye dekat mne ape sume , aku ckp lhaa dekat Bbkp . Yangg si fuku punye badul niyy taktahu tmpat de dekat amek , hahaha apela dea tuh kan ? 


Photoshhot kejap dekat bbkp , then tiba-2 fadh text ckp dea dekat tasek , kiterangg sume gerak lhaa tasek , tiba-2 aku nmpak si gonjol bodoh yg menyemak dekat situh ! Alamak macam bagus boleh kau , dah lha perasan aku senyum dekat orangg lain kau nak senyum dekat aku plakk ! Lahai , Menyampah bodoh ! Kau pikr kau lepak dgan brader-2 hisap rokok dah bagus lhaa tuhhh ! Pueeee geli-2 jee aku tngok !


Then dah habes photoshoot segala bagai tuhh sume aku ajak amal balekk , salam sume orangg gerak lhaa kan ? Nak tggu ape lagi dekat situh ? Heee , dah sampai rumah salam amal then cakap TERIMA KASIH pastuh masuk rumahhh ,dalam pukul 7sengah tuhh ahmoy pulak ajak pergi pasar malam ! Mule-2 malas , habes dea kp dea nk belanje ayam madu ! Laju lhaa , nak jee akuu ! HAHAHA :D


Dalam pukul 8lebih ahmoyy ckp dea dah sampai dekat pasar malm , aku pun gerak lhaa . Tiba-2 tngok dea sorangg je , tanye lhaa dea knp sorangg jee ? Dea ckp dea dgan BF dea , tapi Budak bodoh tuhh pun ade jugak . Lahhh , lemah bolehh bile ahmoy ckp PEREMPUAN bodoh tuhh ade . Mcm nak balik pun ade jgakk . Dah beli makanan sume datangg lha dekat BF dea ! Sekali aku tngok Perempuan badul tuhh ade , MENYAMPAH BOLEH TAK TENGOK MUKE KAU ! DAH LHA PENDEKK , NAK BERIYER MACAM SISTER-2 ! BLAA LHAA BODOH , INGAT AKU HERAN ! Aku ingat perangai dah matangg lha sangat , rupenyer still macam budak-2 lagi koddd ! Aduhh , kau boleh go lhaa badul ! Berambuss sane jauh-2 ! HUSSSSHH HUSSSHHH 






dah bace , jangan lupe follow tao :]