Biyy eyla

Sebelom aku nak cakap niyy aku nak hulur 10 jari kalau aku ade biadap ka kurang ajar dengan kau sys . Yerr , aku tahu aku slah . Tapi sumpah ape yangg aku ceriter dekat A tuhh betol takde putar belit kak . Aku sayangg kau kak takan lhaa aku nak tipu kau . 


Tak dapat kak nak tipu kau . Tapi , kecewa lha sikit tetibe kau IM aku nak damm dekat aku . Macam aku yangg salah , time aku nak ceriter kau mcm nak sekat sekat . Macam nak tak nak jee dengar . Sedih kak , kau cennggituh . Meleler kak air mate aku . :'(


Kau tak knal kak dea cemane aku dah 3TAHUN kenal dea , Dah masak dgan perangai dea . Dea suke main sumpah ape jadah Sume . Aku bukan nak kutuk dea ka ape . Tapi niyy mmang perangai dea kalau kau nak tahu kak . So , terpulang lha kak kau nak pecaye sape . Yangg pentingg aku sayangg kau . SORRY AND SORRY AGAIN sys :*


dah bace , jangan lupe follow tao :]