Okayy nak gitahu perasaan saye sekarangg

Sedihh kejap dekat sini . Adekk act knp dgan kau sekarangg ? Aku ade bwt salah dgan kau ka dekkk ? Adekk aku tak prnah nak ramppas kebahagian kau dekkk . Tapi aku tngok perangai kau ekarangg dah berubah lepas aku cuple dengan DEA . Adekk kau klau tak suke ckp dek awal awal aku tak kesah aku boleh bagi balek dea dekat kauu . Yerr aku tahu kau sayangg dea lagi kan ? Tipu lahh kalau takk . 


Tapi dekk , aku tak nak pasal dea aku dengan kau rengang dah tak macam dulu . Aku nak kite macam dulu dekk , mngumpat sesame bagai ketawe sesame . Hmm adekk , aku tak suke lhaa mcm niyy aku ta suke nak bermusuh dengan orangg yang aku sayanggg . Adekk aku mnatk maaf kalau aku ade bwt salah dengan kauu . Tapi jgan lha layan aku sampai mcm niyyy .


Adekk ape masalh aku , kekadamgg aku share dekat kau kann ? Tapi sekarangg , kite macam dah bermusuh tahu takk . Adekk aku sayangg kau , please jgan bwt aku mcm niyyy . Aku merayu dekat kau :'(


dah bace , jangan lupe follow tao :]