Lepak dengan kau boleh gile Kepale aku :]

Ghaaa :) Firstly balek sch samapi rumah terus Ngadap lappy niyy . Onl , then dah bosan tidur lhaa kan , Ape lagi . Then time tidur , aku dengar ade orang call tapi biaakan Jee lhaaa . Malas nak angkat , lepastuhh madaha ade oarang call jee , bapak ahh sakit telinga aku dengar .

Bebaik taknak angkat , terpaksa lhaa angkat . Dalam hati ckp mintak mintak lhaa jgan ade orangg ajak aku keluar . Dah lhaa mals niyy , nak tidur sakit kepale . Aku ameh Hp, tngok ANIESS YOUNG in call . Wahhh , terkejut aku tak pernah pernah dea call aku . Tetiba hariniy pulak dea call aku . Terkejut jgak lhaa kan .

Aku angkat , then dea ckp jom jejalan . Haihh -.-. niyy yang aku lemah niyy . Aku ckp dengan dea aku malas , tahu-2 dea dah ade dekat depan rumah . Dengan Paes gonjol , naik kereta . Memlue dea ajak , aku tak nak , Pastuhh dea datang lagi sekali ajak , baru aku ikot . Time tngah jejalan tuhh , dea ckp dengan paes nak belaja bawak kereta manual tao .

Paess niyy punye baik , ajar lhaa dea naik kereta ! Aku udin , nipomgg dekat belakangg dah dedo dah . Masuk gear satu , tekan minyak tetiba kereta melompat mcm Kuda . Hahah , bodoh sioot aniees niyy , sampai aku bebaik tngah duduk terus tejatuhh kebawah ! Aduhh , macm samdul lhaa dea niyy . Tak boleh lupe hariniyy . Love this moment :)
dah bace , jangan lupe follow tao :]