No title -.-

Ghaa , 1st day puase hariniyy . Tapi aku tak dapat puase ! Hrr , tak best siaaa ! Orang lain puasa aku tak puasa . Tapi best jugak laa kekadang sebab dapat makan ! Ayamgorengayamgoreng ! Aummmmm :) Jelouskan ? Yelha korang tak dapat makan . Buekkk padan muke :P

Tak sabar nak tggu 12am malam niyy , 1month aku dgan dea ! Aww tak sangke siaa Meet baru 2kali kodd . Tahu-2 dah 1month ! Ehh SHARK wa sayang lu dhoe . Ghaaaa :) Janji lha weyy tak tinggalkan wa . Lu mungkir janji wa rembat lu # Wahh ayat mcm bagos

Harituhkan time date dgan dea mcm orang bodoh boleh tak layan kepale dea ! Memb dea sume panggil dea BANDUAN ! Hahaha , kelakar mok mak dengar ! Kepale lu botak muke dah mcm ape siaa ? Hahaha . korang nak kutuk dea botak ? Sikit tak heran lha sial

Macam tak boleh tumbuh balek jee rambut tuhh . BodohpunyeBohsia :/ Kau nak dekat dea ? Langkah mayat aku dulu lha sial ? Tak suke perangai aku ? Blaaa lhaa , tak pernah nak mnyusahkan mak kau kencing lha sayang Hoiiiii ! -.-
dah bace , jangan lupe follow tao :]