Little sister ILOVEYOU :]


Ngaaaaaaaaaaaaaaaa :) Lawakan budak yang pakai jacket hitam sbelha aku tuhh ? Hahaha , AWW AQYLAA weyy spe tak knal ? Budak HOT niyy , aku pun tak tahu cna boleh rapat dengan dea , tahu-2 hangg sesame lepak sesame . Adekk , tak sangke dhoe dapat knal dengan kau sayangg . Hahaha :)

Adek kau tahu takk aku sayangg kau , dalam bebanyak adek angkat aku . Kau palingg aku sayangg tahu tak ! Kalau ade masalah kau selalu share dengan aku sampai nenanges kan ? Alololo , kesian adek aku sorangg niyy . Tapi aku tak tahu nak tolong cemane , hnaye boleh mendengar kesedihan kau jee dekk #cehh ayat . Cannot go siaa :D

Adekk aku tahu kau still sayangg capital N . Sabar yerr sayangg , tak lame lagi dea mesti get back dekat kau balek lhaa sayangg . Dea pun ade text mcm tuhh dekat kau kan semlam  Ngaaaaaaaaaa :) sampai kau menjerit pelok aku macam ape , Suke dekk tengok kau bahagia . Haaha :) Tak suke lha dekk kau sesedihh . Hihik

Adekk thanks tao , sbb spent time dgan kau semlam . Kau tahu takk , smlm dekat sch aku asekk tngok jam jee . Bile lhaa nak petangg niyy tak sabar nak lepak dengan kau . Hahaha , pastuh asik call kau jee bile nak gerak . Ngaaaaaaaaaaaaa :) Adekk , kau sakit kan ? Selalu makan ubat tao sayang , jge kesihatan kau tuhh . Aku tak nak hilang kau . Aku sayangg kau AQYLAA . :* Mmuahhhhh sikittt
dah bace , jangan lupe follow tao :]