Adekk siti nur syafiqah :]


Okayy listen , adekk aku suke tngok kau senyum mcm niyyyy ? Comel gituhh , aku tahu dulu kau pnah kutuk aku dekat memb-2 kau sume tapi aku tak kesah lhaa dekk bende lame kann ? Nak ingat balek pun tak gune , yarr mmang dulu aku tak rapt dgan kau kan ? Bukan aku tak suke kau lhaa dekk , aku tngok kau tuhh jee yang sombongg sbb tuhh aku bwt dangg jee :) Adekk aku tak suke lhaa tngok kau nangess , dah lhaa dekk peduli lhaa ape orangg nak kate okayy :)


Adekk satu jee aku mintak darikau , just change your attitude boleh takk ? Lepas niyy jgan bwt lagi perangai kau ehhh ? Sampai nak betalam sume tuhh ? Tak baik adekk :) Kau tahu kan aku sayangg kau ? Tapi aku menyirap jgak dengan budak-2 niyy kutuk same-2 hujung nak mngadu knp ? Pikir lajik boleh takk kan ? Lahai , biaa leee dekkk :) Ingat satu jee boleh aku sayangg kau aku nak kau berubah :) Okayy that all
dah bace , jangan lupe follow tao :]