Terharu bile dapat dengar suare awak :']

Yeahhh , awak terbaik bwt saye sayangg ? Even time saye down awak sentiase ade dgan saye :) Awak tahu takk , saye rindu awak gilebarbang boleh ? :] Semalm lepas chat dgan awak , sumpah tiba-2 ade feel dekat awak balek M ! Tapi saye tahu awak dah tak suke sayae kan  ? Takpe , saye tahuu 


Smlm sebelom nak tidur , terhingin sangat nak Call awak nak dengar suare awakk ? Saye text awak :
HANAH : Terungin sangat nak call awak , nak dengar suare awak . Tapi awak busy kan ? Tkpelha :]
M : HI , PLEASE CALL ME BACK 


Wahh ^__^ happy boleh takk ?  Call dea . Tutttutututututtttuttuttttttt ! Dea angakt :) Heee bedekah aku kjap , terharu boleh takkk ? HAHAHAHAHAHAHA Suke dengar suare dea . YA ALLAH comel boleh takk , dea cakap aku sombongg sbb aku tak tak layan dea time dea pegangg tangan aku ? Sumpah awakk , tak perasan tak rase langsungg awak pegang tangan sayeee ^^


Bukan sombongg okayyy , awak event awak dah jarangg layan saye sekarangg . Tapi saey still sayangg awak tahu takk ? Tak tahu lhaa knp susah nak lupe awakkk . Saya nak awak tahu yang saye still tggu awak M ! Maybe saye dah tak pentingg untuk awak kan , takpe saye tggu awakk sampai bile-2 ! Hmm 


                 FOUR WORD I WANT TO SAY THAT I LOVE YOU SAYANGG :]




dah bace , jangan lupe follow tao :]