Dah bagi muke , naik kepale ^^

Hohoi , aku nak tanye kau niyy . Ape masalah kau huh sebenarnyerr ? Cerceriter dgan aku , heyy perempuan kau pikir sikit bolehh takk gune otakk babi . -.- Aku malas jee nak bergaduh dgan kau , sbb pikir kau tuk kecik lagi jee . Tolong lha weyy , tak payah nak kacau RELATION aku dengan aizat . Kau nak ape dari kau sebenarnyer cube kau ckp PEREMPUAN ! Sini kau nak dengar jugak ! Hoi , kau ingat kau bwt bende niyy sume kau puas ? Hahaha , sikit pun tak lhaa weyy . Kau nak aku dengan aizat break ? Buat lhaa kalau dapat ? Kau ingat dea nak lepaskan aku sbb kau ? Eeeeeuuuuu , Geli geli bodoh dengar .


Aku nak tngok sampai bile kau puas bwt kiterangg cenggini ! Buat lha sampai kau puas SIAL -.- Aku dengan dea tetap IN RELATION okay . Kau ingat aku nak mengalah ? Bagi jee dea free dekat kau ! Puiihhhhhhhhh
Kalau aku bagi pun , dea tak nak lhaa weyyy ! Malu tak kau perempuan ? Malukan , kalau aku jadi kau dah lame aku seret muke dekat jalam raye dhoe ! So ? Kau nak ape lagi sekarangg ? Tak puas hati lai FTF sini ! Sikit tak goyang dengan budak bodoh mcm kau ! SERAMM NIYYY , hahaha Boleh go lha dengan jalan kau sane ! Hushhh hushhhh


Kau nak bwt biar orangg benci aku ? HAHAHA , kelakar weyy ! Sedar dhoe diri kau tuh dulu . Ramai kodd aim kau sekarangg , sbb tak suke dengan perangai kau ! Blaaa lhaa bodoh kau PEREMPUAN -.-


dah bace , jangan lupe follow tao :]