Sabar jee lhaa ehh kawan :)

Okayy listen , takde niat nak sakit kan hati sape-2 and nak backup sesiape . Act kesain kodd tngok kau , kene cenggini . Yerr , aku tahu kau sayang dea weyy . Tapi bile aku tanye dea ade prob dgan kau ka takk ? Dea kate takde . Haihh -.-

Terkejot jgak tadi dengar kau ceriter yang korang dah ***** >< . Lhaaa , korangg sweet kodd . Suke aku tngok , pergi memane sesame balek sekolah sesame semua same-2 lhaa :) Sampai aku pun naik JEALOUS ! Yelhaa aku dgan pakwe aku takde pun mcm korangg . Sedih dhoe , tiba-2 dapat tahu korang dah ***** . :'(

Ellya , semenjak dua menjak niyy aku tngok kau dah berubah . Kenape dhoe ? Perangai kau lain , semenjak kau balek dari KHEM ape tah . Totally berubah dhoe , aku nak bgthu . Tapi takut kau kecik hati pulak , tapi sumpah weyy kau dah tak mcm dulu . Aku nak kau yang dulu ellya . PLEASEEE , buat niee untuk aku ! Untuk kekawan , especially untuk W ! Eyaa dea sayangg kau weyy , kau kene tahu tuh sayangg .

Aku nak korangg mcm dulu , tak nak cenggini . Pleasee jgan PUTUS kan relation niee mcm nie ! Aku tak boleh dhoe , tngok memb-2 aku sedih . Aku suke tngok korang bahagie , tapi terpulang lha pade korang nak terima or tak nak . Aku bukan sesiape nak pakse korangg segala bagai ryte ? That all , thanks Hope everlastingg kawan
dah bace , jangan lupe follow tao :]